Skitbra

Så jävla bra helg.
Mysigt, god mat i mängder, standup som gav skrattkramp och god vän.
Så jävla värt. Sovit hela dagen idag pga att det roliga även kräver extremt mycket energi av mig och att sedan köra hem i mörkret i fyra timmar gjorde mig helt kaputt. Men så värt och tack och lov var jag ju ledig i dag så jag har kunnat snarka hela halva dagen 

Började med några timmar mys med mig själv, en balja kaffe, en god kaka och bok 
Sen häng med Therese på kvällen och lördag drog vi till Umeå. Efter lite stress och mild panik över att hamna helt fel i trafiken så hade hotellet rullat ut röda mattan åt oss 


Vi gick på stan en sväng samt åt lunch där dom hade godaste kinamaten jag ätit på länge


Sen gick vi och chillade på rummet lite 
Innan vi gick och såg Henrik Nyblom och Nisse Hallberg skoja 

Det var så jävla bra och lite fnissig blev jag allt när Nisse både svarade på en fråga via pm samt gillade ett insta inlägg typ omgående när jag la upp det. 
Never gonna stop vara en fangirl 😁

Pinchos efter det, premiär för mig och jag ÄLSKAR konceptet. 
Plus att drinkarna var gudomligt goda. Om man är en gottegris. 
Dock jäkligt sur på att dom inte sa till vilken tid köket stängde så vi fick ingen efterrätt. 



På söndagen blev det hotellfrukost, såklart 

Äckligt bacon och äggröra men dom hade belgiska våfflor så det vägde väl upp 😁

Jag kanske är så trött idag för att kroppen försöker ta hand om all mat 🤔

En sväng på Ikea och  Avion. 
Såg en liten fågel inne på Willys, det behövde förevigas, den hade hittat en jordnöt 

Lite jobbigt är det att vara i Umeå men man får skapa nya minnen där kanske dom gamla blir grå och obetydliga såsmåningom. 

3 kommentarer
Johanna

Neeej Pinchos som har sååå goda Churros!!

Svar: Jo tack, men dom fick vi inte prova. *mutter mutter
None None

Therese Eriksson

Ja jisses vilken trevlig helg vi hade. 👍

Svar: Ja verkligen
None None

Tiger

Så mysigt!

Älskar när du YOLOar!


Svar: Ha ha, ja men ibland undrar man vart intelligensen är.
None None