Så less

Provade vara på jobbet igår men det gick dåligt, jag kunde inte andas och blev yr av allt (och jag undrar om inte det faktum att det slog ut som sjutton i Boden gjorde att det blev ännu jobbigare)  så jag fick åka hem och jag åkte hem och somnade och sov och sov. 
Vad fan är det för fel på mig?
Jag tror iofs att det är allergi och förkylning i samspel och att jag redan är väldigt nersatt efter att varit sjuk så förbannat mycket redan. Men jag vill inte mer!! 
Dom här två gör det iallafall något lättare att andas en stund. 
 
Höga vattennivåer nu, i Boden är det helt galet mycket 
 
Så sjukt sugen på en till häst nu, och jag har ju en tendens till att agera efter lust och inte efter hjärna så det är tur att det just nu inte är så stort utbud på hästar. 
Men en foderhäst några månader hade varit något.. 
 
Tror jag måste sova lite till 😴
1 kommentar
Ullis

Stackars, stackars dig :( Krya på dig! <3

Svar: Jo faktiskt. Tack
Stjärnstrålar