Djupvåg

Stråla har fått prova på djupvågsbehandling idag, ska bli spännande att se om det ger något resultat. Hon har varit ganska knackig nu ett tag. 
Har även bokat in en behandling till mig själv framöver, måste ju testa om det är så bra som det låter. 
Hon gav iallafall tydlig respons på att det hände saker i kroppen. Ska bli roligt att känna på henne sen, nu har vi en tappsko och matte har feber och kan inte andas, men sen.
Sen har hon även akupunktur och massage inbokat och så ska hon få mer djupvågsbehandling också framöver. Nu vill jag ha en fräsch häst inför sommaren. 
Jag vill även ha en till häst, det där jäkla suget blir nästintill oemotståndligt så här på våren.
 
Fascinerad över hur mycket man kan sova, det är inte många timmar jag har varit vaken sen i fredags. 
1 kommentar
Ullis

Hoppas det blir resultat på er, själv har jag jobbat med djupvåg ett flertal gånger och är inte imponerad ur ett långsiktigt perspektiv. Inte utan massage. Däremot är det skönt! Och som människa har man mer behållning av det.

Svar: Okej, det var ju synd, men vi får prova det som finns tillgängligt och hoppas på att det ger något iallafall.
Stjärnstrålar