Skärtorsdag

Rätt bra dag faktiskt. Tog med mig Ebba och åkte upp till Siknäs och hälsade på Ewa, det var jättetrevligt och Ewa pratade så mycket så jag har inte haft tid att må dåligt. 
Blev bjuden på lunch och fika och Sen gick vi på promenad runt byn på en timme i solen. 
Efter det så körde jag en lång omväg över bla morjäv och melderstein hem, så härligt att sitta i min nya fina bil och glida och se på allt det vackra. 
Och att bilen dessutom är väldigt bränslesnål gör att det känns lite mer okej att bara okynnes köra, jag gillar ju det, att köra, men det är ju inte ett billigt nöje, inte speciellt miljövänligt heller förstås.
Men under en halvliter milen är fan inte illa pinkat. Måste lista ut hur man ställer om klockan också.
 
Kort cykeltur med Stråla och nu ska jag nog försöka gå och lägga mig. Har inte sovit många timmar senaste veckan.
0 kommentarer