Hupp

Uj vad less, det här måste vara bland det mest envisa förkylningar nånsin. Det blir bättre men jag är fortfarande andfådd av några ynka steg och det rosslar när jag andas, hosta och slem osv, ingen ork öht. Tre veckor.. 
Blöh. Strålan fick vila i tre dagar för det var dessutom ballekallt. Jag tror iofs inte på att kyla är någon direkt fara heller egentligen men tänker fan inte riskera nånting. På söndag tänker jag sätta mig på en buss och det som hindrar mig från det ska få på fan.
Hur nu förkylning eller kyla skulle kunna få på fan men ah. 
Jag ser fram emot det så sjukt mycket. Behöver verkligen få komma iväg en stund. 
 
Idag blev det iallafall en körtur med Stråla, hon fick springa av sig ordentligt. 
Imorgon har jag massor att göra och ändå sitter jag vaken nu istället för att sova bra där.
 
Först blev jag lite starstruck men sen undrar jag varför. Det måste ju vara enbart för att själva få fler följare för det är ju knappast så att jag har något stort intressant instakonto eller ens relevant innehåll. 
 
Förresten, hur bevakad är man egentligen, jag lyssnar på en podd, dom pratar om jensens böfhus, inte i positiva ordalag men ändock, i samma veva dyker det upp reklam för just den restaurangen på bukefalos. 
Coincidence? I think not.. 
 
0 kommentarer