Tarot

Jag tror inte egentligen men när det är precis som om det är rakt till mig så är det svårt att tvivla.
Problemet är väl att jag inte vet vad jag ska göra med det sen. Mer än att se att någonting tydligen vet allt om mig. 
Kanske borde överlåta kortfipplandet till någon som kan. Eller eventuellt lära mig på riktigt, hur man nu gör det. Eller fatta vad jag ska göra med det sen mer än tycka att det är läskigt att det alltid stämmer så förbannat spot on 
 
"Man känner sig övergiven och kanske utesluten, till den graden att, om man behöver hjälp, inte kan be någon om något. En personlighet som har lärt sig att klara sig själv även under de svåraste tiderna. En personlighet som saknar mycket men ber aldrig om hjälp."
 
Du upplever förvirring, hämndbegär, rädsla, förtryck, ofrihet, manipulation och känner dig utnyttjad. Du låter din passion styra ditt omdöme. Du känner dig begränsad och känner dig styrd av egna eller andras begär. Du möter olika frestelser. Du blir någons syndabock eller upplever dig själv som martyr. Du dras till människor eller vanor som inte är bra för dig."
 
Det är som om tiden står still och ingenting nytt händer. Visst vill man göra framsteg och kanske hitta en lösning, en ljusning. Men det tar nog ett tag till innan man gör det. En personlighet som går genom en tid av förändring som däremot är långdragen. En person som inte vet vad han eller hon skall ta sig till."
 
 
Detta kan jag ju iofs bara hoppas på
 
På kortet finns en regnbåge avbildad och det betyder att processen du gått igenom närmar sig slutet. Du inser att alla svårigheter du gått igenom har hjälpt dig att bli hel. "
 
0 kommentarer