Nej det går inte

Humöret är relativt stabilt på, kanske inte glad men nöjd. Och det är fan inte illa. 
Ledsen som sjutton igår natt och sov ingenting men det får man väl ändå anse som normalt  
 
Idag har det varit varmt som i satans arsle och det var olidligt att försöka sola, åkte och badade men höll på att bli uppäten av broms. Grillade lax, alltså så jävla gott det var, åt med pappa och bror.
Kluddat 
Och badat igen i kvällssolen. Helt magiskt vacker kväll  
 Orkade INTE rida, huff puff 
Nöjd 
 
Körde över en stackars igelkotte 😭
Tror jag missade den med däcken, den levde och fräste åt mig när jag var och petade på den. Stackars stackars liten.
Flyttade in den i skogen och sen på väg hem stannade jag och tittade och då var den borta. Hoppas verkligen att den bara var rädd och omtumlad och kunde promenera iväg på egna ben.
Huvva!! 
 
 
Om Ebba bara skulle kunna tänka sig att börja äta också. Jag pallar inte riktigt tanken på att behöva säga hejdå till henne också det här året.
 
 
Jag har förresten svarat på lite kommentarer också  Tack fina ni som orkar skriva till mig trots att jag har mitt huvud uppe i min egen röv 
<3
0 kommentarer