Hamrex

Välkommen Hamrex
Flytten hade inte kunnat gå bättre  totalt okomplicerat. 
Leffe stod och typ hoppade av glädje när Hamrex kom, först blev han total ignorerad i 10 minuter, sen nosade dom på varandra och så var dom polare.
Det var liksom en totalt perfekt match och jag blir varm i hjärtat av att se dom gå och beta sida vid sida 
Jag kommer att ha Hamrex typ på halvfoder  kommer att dela honom med hans ägare och det känns som den totalt ultimata lösningen  Jag behöver inte ta allt ansvar  jag behöver inte känna pressen och måstet att motionera honom varje dag och vi delar på kostnaderna. 
Han är även en väldigt rar kille  Supertrygg stabil och välutbildad. Och väldigt väldigt okomplicerad. 
17 år och erfaren av livet, ranghög men schysst och vänlig.
Än så länge känns det också som att jag och hans ägare kommer komma överens, blir ju lite konstigt att inte ha det slutgiltiga beslutet men ändå skönt och om vi börjar klösa ögonen ur varandra så är det ju bara hon flyttar 😁
Nej men det känns som att vi har väldigt liknande tänk och hon är väldigt mån om sin häst och det känns bra. 
Och så får man kanske lite ridsällskap som ytterligare lite motivation dagar då det är lite tungt att ta sig ut..
 
 
4 kommentarer
Ullis

Så perfekt! Grattis till både Leffe & dig :)

Svar: Tackar
Stjärnstrålar

Johanna

Grattis till en bra deal, Hamrex är ju välkörd. Är det moa som äger honom nu?

Svar: Ja det är Moa.Känner du honom?
Stjärnstrålar

Ann

Så kul, han är ju jättefin! Låter som ett bra upplägg!

Svar: Känns som att inte kunde bli bättre faktiskt.
Stjärnstrålar

Johanna

Julia som ägde honom innan moa känner jag, vi brukar vara med på samma kurser.

Svar: Okej.Han är en väldigt trevlig häst.
Stjärnstrålar