Lördag

Fabulus view!! 
Satsade på att få valuta för pengarna vid frukosten istället 
Heh 
 
Äntligen en dag med vettigt väder, dvs inte - 300 eller snöstorm. Visserligen blåst men man kan ju inte få allt.
Jag blev helt kaputt efter 20 minuter promenad. Helt värdelöst. Känner mig superfet och otymplig och slapp och orkar ingenting, nu vill jag bli frisk så jag orkar röra på mig och kunde känna mig lite mindre flabbig.
Nåja. 
 
Stråla fick behandling av et Maria Öhman igår, det var välbehövligt. Hon fick godkänt och var bättre i kroppen än sist Maria kände på henne vilket var över två år sen kom vi fram till. Herregud vad tiden går. 
Stumma hårda muskler som behöver cirkulation. Dvs skärpning nu matte nu är det dags att komma igång ordentligt igen. 
Men det känns bra att ha gjort en check samt fått behandling innan vi tutar på. 
 
Skorpan är söt
 
1 kommentar
Tiger

Hotellfrukost ftw! Good for you!

Jävla virus (plural, är nog flera som går runt nu) sänder goda tankar till dig.

Ändå positivt med Strålan, att hon var bättre i kroppen nu än för 2 år sedan.

Hang in there! :)

Svar: Ja det är nog flera olika som fått mig.Tack
Stjärnstrålar