Livsandarna återvänder

Idag hade jag en tid på röntgen kl 11 så passade på att skynda mig ut med Stråla direkt efter jobbet, hade bara tänkt mig en kort skritt tur men det var så vansinnigt härligt så det blev en längre sväng i alla gångarter. En mycket lugn tur men jag orkade ändå. Bitigt om näsan - 23 och lite vind
Men så himla härligt. Solen, den livgivande solen. Och skogen med sin frid och ro
Fröken Stråla var så fin och trevlig. 
Lite rolig bild, ser ut som att hon är helt slut men hon bara tuggar på en godis. 
Superglad och pirrig hela jag efter det. 
Åkte till sunderbyn och röntgade foten som fortfarande gör svinont efter jag vrickade den i september. 
Åkte hem och försökte sova, gick mycket dåligt och nu sitter jag på jobbet och muttrar över att doft och smak inte funkar igen. 
0 kommentarer