Körtur

Jag var så jäkla nöjd igår för att jag fick snilleblixten att köra min häst. 
Blev så dålig igen att jag orkade ingenting, sov hela torsdagen och mådde fullkomligt skit. Läste lite hästbloggar och fick ångest för att jag vill också ha en vältränad häst plus att hon ju behöver röra på sig men så slog det mig, körningen som jag har glömt bort totalt.
Drog fram den fullständigt översnöade vagnen tack och lov är snön väldigt fluffig så det gick fin fint men så tappade jag vagnen och krossade en ruta i Ivans bagarstuga med ena skackeln 😬 oops
Han blev tack o lov inte sur. 
 
Åkte hem och vilade och såg film och sen ut och köra 
Det var väldigt skönt att få vara ute lite, väldigt mysigt och så perfekt att få hästen välmotionerad med minsta lilla ansträngning från min sida. 
Svettig tjej sen. 
 
Undrar hur länge sen det faktiskt var vi var ute med vagn... 
 
Ebba var inte nöjd då jag tyckte att hon skulle posera för att visa hur mycket snö vi har. Detta är mitt på gräsmattan, min bror har skottat en gång till sin husvagn. 
 
Tappat smak och luktsinne totalt som vanligt när jag är sjuk och det är SÅ HIMLA frustrerande. Jag är inte ens täppt i näsan eller egentligen ens speciellt snorig så jag förstår inte varför det blir så, jag HATAR det 😭😭
Femte dagen nu utan smak och lukt.
 
Annars piggare idag, fortfarande hosta och perkulatorandning men mår betydligt bättre. 
0 kommentarer