Historien upprepar sig

Roade mig med att kolla tillbaka i bloggen på bla  januari februari 2017 och "livsandarna återvänder" användes även där och Stråla var ofriserad även då.
Även dålig på att rida och sjuk. 
Tyckte det var lite småroligt. 
 
 
Läste i bloggen och kollade igenom lite gamla bilder och kom in i en massa minnen från den där omtumlande tiden, minnen och tankar om hur mycket som har hänt med mig det här året.
Det vart ju definitivt inte som jag hade hoppats men herregud vad fint det har varit och vad jävligt det har varit men jag skulle inte vilja ha en sekund ogjort möjligen ändra på vissa saker för en möjlighet till vad jag kanske önskat  men det är för sent att grubbla på nu och jag vet dessutom inte ens vad jag egentligen önskar. 
 
"Ibland kanske vägen i sig är själva målet" skrev jag i januari förra året. Jag var visst rätt klok då. 
 
Det är så roligt att man kan lära sig nya saker om sig själv även när man börjar närma sig 40 att det fortfarande finns dörrar att öppna. Att det fortfarande finns dörrar som man inte ens visste fanns.  Mycket spännande.
Ja jävlar vilket roligt år det har varit. Hoppas på ett lika roligt till. 
 
1 kommentar
Tiger

<3 <3 <3 <3

:D

Svar: Alltså jag förstår inte varför blogg.se alltid tror att du är spam =/
Stjärnstrålar