Bubben <3

Alltså Leif. Vi hade hovslagartid idag så jag gick och tog på alla grimmor så det skulle vara klart, Leffe blev jätteglad och puttrade och hummade men vi skulle ju inte gå ut, vi skulle bara vänta på hovslagaren.
 
Men där stod han vid grinden, tappert väntande när dom andra åt, för han hade ju tagit på sig grimman, han var redo att gå på tur 
Med jämna mellanrum kasta ett otåligt öga på sin vansinnigt långsamma matte. 
Huhuhuh puhpuhpuh. Bubben 💖 så vi gick ut en sväng, om jag hade vetat att hovslagaren skulle bli väldigt sen, visste att han skulle bli ganska sen men om jag vetat att han skulle bli väldigt sen hade vi kunnat gå på tur. Nu gick vi bara och såg oss omkring lite 
Och satte oss på en spark och sola lite och så 
Så underbart med solen, det känns verkligen i hela kroppen att livsandarna börjar återvända. Ljuvligt. 
 
Fast det är långt ifrån vår än och efter 3 timmar hos hästarna var jag både isbit och aptrött.
 
Jag vill ha tillbaka mina smaklökar nu. Nu nu nu nu nu nu nu nu
0 kommentarer