Apröv

Fy vad det blir dåligt motionerade av Stråla. Lördag var hon ut med Helena men söndag var det nästan - 30 och jag var aprövtrött måndag fortsatt aprövtrött och fortsatt kallt tog en kort sväng med cykeln, bara skritt och Leffe gick med lös.
Idag fick vi iallafall till en ridtur, kort pga aprövtrött men trevlig. 
Endast - 18 men blåste så kallt som fan. Strålan var stel som sjutton i början. För kallt och för lite motion, ändå fin och kom igång ganska fort. Endast lätt motionsjogg alla gångarter,  inget annat
Fintösen men oooh den där Späcknacken 😥
Önskar jag kände nån som ville rida lite när jag är så här jävla dålig. Funderar på att gå till läkaren men det lär förbli en fundering. 
Istappar i näsan 
 
1 kommentar
Ullis

Aprövtrött! HHAHAHA!! Vet precis känslan. Ja, det luktar fan apröv.

Just denna äckliga trötthet har jag ju en förklaring till, men att du skall behöva vara aprövtrött och dålig är inte bra. Inte värdigt. Du borde verkligen besöka en läkare (fast det är bra mycket enklare att säga det till någon annan, jag vet..) Kram!! ❤