Usch

Jo jag blir lite töntig ibland. Men ibland är det så bra med låttexter som beskriver exakt hur det känns så man slipper sätta ord på det själv. 
Ångest iallafall dessa dagar. Saknar min vän som smsade varje dag, bara byta några ord och kolla hur det var. Lite allmänt tomprat.
Saknar så jävla mycket.
Saknar Ebba. Man kan väl inte gå i skogen och hålla ångesten borta utan en kortbent jycke i släptåg, det blir bara än mer deprimerande.
Saknar mamma 
 
Tungt 
 
 
Har iallafall säkrat hö till nästa sommar  så där är något att andas ut för.
Men bilen är på verkstan, såklart, skulle jag få ha en bil som funkar? 
Stråla behöver till vetet. Såklart.
Såklart såklart.
Kunde jag inte bara få andas en liten stund 
4 kommentarer
Ullis

Ja, usch. En passande rubrik förstår jag.. Det finns inget att säga heller, för att trösta eller pusha. Sorg är sorg. Och saknad är förjävlig.

Kan bara krama dig såhär på håll ❤

Johanna

Jag hoppas du snart får andas ut och att ångesten kan jagas på flykt.

Therese

Ja Usch!!
Ångest och sorg är tungt att bära, känner med dig.
Hoppas du kan hitta nått andligshåll här och där. Kanske hos hästarna?
Tänker på dig! Kram! ♥️

Ann

Kram! <3