Mm

Nu mer än nånsin så känner jag att jag inte borde ha med folk att göra öht. Ibland kommer det dock någon fin människa och bevisar att mänskligheten inte är avskum, att det bara är vissa enstaka. 
Jag vet inte vad det beror på att jag råkat extra illa ut det senaste men det känns faktiskt som att dom kan lukta sig svaghet. Varför dom känner att dom behöver göra mig illa det vet jag dock inte men antagligen så får det dom att känna sig lite bättre en liten stund. 
Ja jag vet inte.
 
Tack och lov för djur iallafall 
 
 
Hm  jag har tydligen inte tagit en enda bild på Stråla på två veckor. Men hon lever och mår. Har ett bråkigt sår men tack och lov så blev det svalare temp och mindre insekter och jag tror att jag lyckades häva infektionen. 
Nu ska det bara läka också vilket inte är helt lätt för hon petar i det hela tiden.
 
Jag är så trött. Så. Jävla. Trött. 
Hela veckan. Egentligen flera veckor. 
Och jag är van att vara trött. Jämt. Kroniskt balletrött.
Nu kan jag knappt hålla mig vaken oavsett vilken situation jag är i. 
Så där trött att händer och ansikte domnar bort.
Och hjärnan. Inte minst hjärnan. Den har varit lite efter ganska länge. Men nu är den inte ens med i ledet.
 
Antingen är det något som är fel eller så är det bara slut ork kvar. 
2 kommentarer
Johanna

Du måste försöka ta hand om dig.

Tiger

<3

Men alltså jag tror det. Att vissa typer kan sniffa fram att man är i en väldigt sårbar livssituation. Predatorer - Assholes.

Alla andra fina, ja normala, som gör och menar väl är det normala. Normala människor. Faktiskt.
Jag tror det är därför människor är så fascinerade av ondska. För att det inte är det normala, liksom?

Hjärntrött. Kroppstrött.
Kan du tänka dig att gå och prata med någon? Rent professionellt, tänkte jag. Att bita - och hålla - ihop är omänskligt. Proportioner och tankemönster. Kanske har du redan provat detta, kanske gör du det redan, och ja, det gäller att hitta en professionell person en klickar med.

Det gör mig så ont att du mår så kasst. DU är viktig!