Stockholm i bilder

Fina hästar
Mat i mängder. Vansinnigt god mat i mängder
Wagamama. 
 
Nå grekiskt? På söderhallarna. Falaffeln var supergod, inte ätit så många olika sorter men den var iaf godast hittils
 
En himla massa fika också på diverse ställen.
Musslor på Napolyon. Och vin, två glas vin mhm. Supermysigt ställe, jättegod mat och fantastiskt trevlig personal.
 
Måttligt road katt
 
Fantastisk brunch på Långholmens Wärdshus
Det är ett måste att göra om någon gång. Fantastiskt trevlig personal där också och väldigt mysigt ställe förutom den otroligt goda maten. 
Verkligen top notch
 
Fd fängelse
Sen kan man bara tänka sig hur fint det hade varit i omgivningarna om det varit grönska
 
På söndagen var jag så skruttig i kroppen att Therese som ville shoppa lite på Mall of Scandinavia fick gå själv medan jag satte mig i en biosalong och såg Black Phanter. I vanlig biosalong. Den var helt okej. 
Sen möttes vi upp och såg Ready Player One i VIP salong och 3D.
Jättebra film, det är nog en topp 10 film för mig inte en enda tråkig sekund i filmen på 2,5 timme, jag var som uppslukad, jag som annars blir väldigt väldigt lätt less.
VIP salong var också en upplevelse. 
Fotöljer som går att fälla bak och möjlighet att beställa mat.
Hur häftigt som helst.
 
Enligt stegräknaren gick vi 20000 steg på lördagen och över 10000 söndag och måndag. 
Väldigt vacker vy på hemfärden (fast jag sov till och från)
 
Så sjukt nöjd med allt. Det var verkligen precis vad jag behövde. 
Kul att hinna träffa Ann och Filofax, underbart att hänga med Therese i flera dagar. Perfekt mat och överlag suveräna upplevelser. 
 
Ibland kanske det är ganska bra att man inte har så stora krav, en weekend i Stockholm kan vara precis lika bra upplevelse som en vecka i Grekland liksom. 
=)
3 kommentarer
Ullis

Kul att läsa att du/ni haft det så bra! Det är ju oftast miljöombytet som är det bästa, då spelar det nästan ingen roll var man åker. Kram <3

Svar: Jo så är det ju.
Stjärnstrålar

Ann

Kul att ni hade det bra trots brist på vår!

Svar: Det var ju ändå betydligt mer vår än hemma så =)
Stjärnstrålar

Therese

Ja vilka underbara dagar vi hade, längtar redan till nästa gång. 😊

Svar: Ja verkligen
Stjärnstrålar