Men aj

Men jösses vilken dag. Fint som fan på dagen (lite strandhäng faktiskt...)
Sen ridtur med Stråla där jag red som en kratta, jag bara halkade omkring, spände mig, viftade med händerna och flaxade runt. Så kasst så det fick bli mest skritt. Väldigt intressant det där, hur jag ena dagen rider riktigt bra och nästa dag inte kan rida öht. 
Strålan kändes fin iaf. Hon är lite höstdålig nu och dagsformen svajar lite men kändes fin idag iaf och i år har jag iaf kommit ihåg att hon alltid blir dålig på hösten och har satt in motvärn.
Lite störigt med bärplockare i skogen också, glad att man sitter på en trygg häst när det kryper omkring en jäkla massa folk i buskarna, hon var mer fundersam på hinkarna dom lämnat än det som knakade och smög
<3
 
 
 
När jag kom tillbaka med Stråla hade Frej hoppat ut ur hagen och var på egna äventyr, alltså den hästen 
Men när jag skulle gå och hämta honom så trampar jag snett med min dåliga fot och det gör så inihelvetejävla skitont så jag bara ligger och vrider mig och grinar ett bra tag.
Fick till slut ringa pappa som kom med kryckor, foten och tom tårna svällde, bara ringa och sjukanmäla sig, en timme innan jag skulle börja jobba  
 
Så pappa fick böka in mig i bilen och Ivan fick fixa hästarna till respektive hagar och ge dom mat <3
Men FY vad jobbigt det är att inte kunna göra allt själv och FY vad jobbigt det är att hoppa på kryckor, jag vill inte ens tänka på min risiga skitkropp kommer må av det.
Idag har jag bara skrattat åt elendet, vad ska man göra liksom.
Speciellt när man får den här kommentaren av en kollega som tycker att jag ramlar ofta
Jag tror jag dör... 😂
 
Men om foten inte är iaf i skick att stödja på innan jag ska till Stockholm på fredag, då vette fan.
 
0 kommentarer