Helt värdelöst

Skitdag. Eller nått, jag vet inte, varit rätt låg ett tag trodde det var pms men det är ju över för länge sen. Känner mig gråtig fast jag egentligen inte har något specifikt att gråta över. Det är väl Hösten kanske. Hösten och lite väl många besvikelser som staplas på varann.
 
Har iaf varit dålig idag, jävligt dålig. För det mesta så är det okej nu mer, jag vet ju att det blir så och har lärt mig att acceptera och respektera men idag blev jag så himla besviken och och arg det kändes bara skit.
Jag trodde verkligen att jag skulle få massor gjort idag och MINST rida två hästar.
Slutade med att jag inte fått nånting alls gjort förutom en promenad med Ebba samt handlat lite. Helt värdelöst.
Igår red jag Frej på ridbanan iaf, Leffe var med, glad gubbe. Frej var jätteduktig, det går framåt.
 
Även om jag kommer sakna Frej massor när han åker hem och han är en fantastisk individ, så ska det även bli ganska skönt att bara fokusera på mina egna. Det är inte läge att ha så här många hästar nu, det är för mycket annat som drar.
 
 
Stråla blev skodd i fredags, väldigt kramig och gosig tjej
Red en sväng efter, hon kändes allmänt kantig. Jag orkar inte. 
Longerade henne på ridbanan på lördag, såg bra ut iallafall. Antar att det är "det vanliga". Hösten som alltid gör henne sämre (her and me). Önskar att jag visste exakt vad det är och om det hade funnits nånting (som jag inte redan gör) att göra.
Glad tös iaf.
 
0 kommentarer