Onsdag

Ibland blir allt man kan skriva bara fullständigt meningslöst. 
 Och när man har hamnat i det tillståndet så är det svårt att börja igen, skriva om banala struntsaker.
Det har varit tungt. Är tungt. 
 
Men jag ska göra ett försök. Idag är en lite ljusare dag.
Jag kan ju berätta att jag har bokat flyg till Tromsö idag, det blir en weekend i Tromsö 17-19 november och jag ser så otroligt mycket fram emot det.
Det kommer bli en intensiv helg med musikal och valsafari och Tromsös magiskt vackra natur och underbart sällskap av Marie. 
Jag tror att jag först nu på riktigt insåg att det faktiskt är på riktigt. 
Så. Jävla. Roligt. 
 
Bild stulen av Googles bildsök. 
 
Magen krånglar lite, spiralen alltså, det blev helt bra i några dagar och den är ordentligt testkörd men så ramlade jag och fick svinont, min teori är att den ruckades till där inne i fallet och livmodern kom på att försöka stöta ut skräpet som är där inne och gnager liksom. Igår hade jag såna smärtor till och från att jag kände mig lätt svimfärdig.
Idag mycket mycket bättre igen, en timme kramper på kvällen efter ridtur. 
 
Ridtur på Leffe ikväll. Leffen alltså, han blir så jävla lycklig när han får gå på tur. Älskade gammelgubbe. 
 
Jag lyckades visst komma igång att bubbla lite 
5 kommentarer
Ann

Men guuuu vad kul!

Svar: Ja! =)
Stjärnstrålar

Lena

Ååh Norge! nu blev jag lite avis.....

Svar: =)
Stjärnstrålar

Linnea

Ååh så glad att du nappade på erbjudandet! Syrran pratade om det då vi surra på tele för några dagar sen. Så kul för er båda med sällskapet, jag är avundsjuk!!

Svar: =) Ja jätteroligt, ska bli så kul
Stjärnstrålar

Tiger

Hihihihiiii! Fy fasen vad jag ber för typ stabilt väder de dagar du är här, men oavsett så kommer det att bli SÅ KUL (eller KJEMPEKOSELIG!) att få hit dig! :D

Svar: Ja, det ska bli så jäkla kul!
Stjärnstrålar

Therese

Så härligt! Der kommer göra dig gott. Jag blir alltid fylld av energi och livslust efter att ha varit Norge, hoppas du ockdå får det.
Ha det så bra och njuuutt!
Storkram🇳🇴😊

Svar: Hoppas på det
Stjärnstrålar