Nu var det gjort

Det gick ju bra det där. Det var en intressant upplevelse att bli sövd, blink blink zzzzz och när jag vaknade trodde jag att jag var hemma men så stod det två karlar och tittade på mig och så skrattade jag hela vägen till uppvak. 
Det var visst så att jag har en krokig livmoder så att när dom tidigare har försökt föra in nånting där så har dom liksom tryckt en gång där det inte ska vara en gång. Kanske inte helt konstigt att det gjort skitont.. 
Men nu är den inne, snabbt och smidigt. 
Jag var in och ut ur sjukhuset på 2 timmar.
Det har gjort jäkligt ont i magen i omgångar men däremellan så känns det nästan ingenting, blödde som en stucken gris också första timmarna men det är också mycket lugnare nu. 
Åh vad jag hoppas på att det ska bli bra det här nu. 
 
Måste iaf säga att alla jag träffat i den här svängen, både på hälsocentralen, på Sunderby sjukhus och nu på Piteå sjukhus har dom varit så otroligt fina. Människor som verkligen har valt rätt yrke, det är fint och jag har tack tack tack tack tackat dom.
 
Å jag måste säja att jag kände mig superfånig som behövde bli sövd för att få in jäkla spiral liksom, världens pådrag för att jag sjåpar mig. Men det tyckte iaf inte läkaren och det var ju skönt. 
 
När jag kom sen har jag suttit i soffan och sovit och dreglat. 
 
 
Ebba har fått en ny säng och mina föräldrar har fått ett nytt köksgolv
 
1 kommentar
Tiger

Hurra! Så fint att höra!
Spännande upplevelse ändå - och äntligen mötte du fint folk på rätt plats, och så fint att du kan uppmärksamma och sätta pris på dem.
Kram!