Nä nu har den åkt ut

Dra på trissor, solen har varit framme idag, i flera flera timmar dessutom. Det måste vara många många veckor sen sist.
Fast då blev det förstås storm också, inte bara hård blåst utan storm. Två träd rasade i hagen, höet flög all världens väg och det var svårt att hålla sig upprät i byarna. Jag väljer att se det som att det torkar lite bättre iaf när det blåser.
 
En vända i skogen med Ebba där jag placerade röven på en sten en stund och lapade lite sol. Ebba är dock väldigt skendräktig och väldigt väldigt gnällig så vi fick gå ganska snart.
 
Undrar vem som har varit och ätit myror, Baloo kanske
Fast troligare kanske typ Mickel eller nått. 
 
Sen kom världens bästa hovslagare och fixade Strålas sko å vi kunde ta en ordentlig tur. Det var väldigt behövligt för fröken.
 
I morse när jag vaknade så kände jag ingenting i magen varpå jag genast tänkte "nä nu har den åkt ut", för precis så fungerar min hjärna  Inte gud så skönt det gör inte ont utan åh nej nu har jag gjort allt förgäves 
Ha ha.
Läste också att man skulle känna efter trådarna för att försäkra sig om att den sitter kvar, vilket jag försökte igår men jag kände inga. 
Äh, nog sitter den kvar.
Det har gjort mer och mer ont under dagen och när jag satt på hästen så gjorde det riktigt ont vissa stunder.
Men det är klart, den lilla rackaren, eller lilla och lilla det är ju ändå ett några centimeters plast- T som skaver runt där inne i min misshandlade krokiga livmoder. 
 
Så i vanlig ordning så googlar jag förstås på tok för mycket och nojjar över både det ena och det andra. 
Nåväl, bättre blir det iaf. Jag kan dock inte smälta hur svullen jag var i lördags. Galet..
1 kommentar
Ullis

Du lurades där med rubriken! Blev lite orolig. Hoppas verkligen den sitter på plats och att du snart blir smärtfri!! Verkligen fantastisk gravidmage du hade, haha.

Svar: Ah, sorry. Jo idag har det varit riktigt bra.
Stjärnstrålar