Crush

Jag är dålig på att skriva nu, det känns som att det bara är gnäll om hur trött jag är. Snart snart snart åker jag till Tromsö iaf, efter det kanske jag har något kul att rapportera om.
 
Jag har ju väldigt lätt för att bli lite småkär i kändisar, lite betuttad och med tanke på hur bra jag är på att strula till det för mig irl så har det säkerligen sina psykologiska orsaker och yada yada om man skulle känna för att grotta sig i det men orka.
Min nya förälskelse är Messiah Hallberg. 
Ingen aning om vem han var innan jag lyssnade på något podd avsnitt som han gästade och han hade så himla intressant (ja ja, sexig) röst  och säkert sa han något roligt också, så jag sökte vidare, hittade hans stekarpersona på youtube, brilljant enligt mig, plöjt igenom hans egen podd Freakshow och diverse annat. 
Väldigt klok man, som bara blir mer och mer intressant ju mer man lyssnar på honom faktiskt. Och så är han snygg också.
Japp japp. 
 
Googla om du ids 
 
 
 
Varför sover jag inte? Oh jag är så trött, gnäll gnäll, men sitta uppe och glo på youtube och svt play och spela candy crush hela nätterna jodå. 
 
 
1 kommentar
Tiger

Det är ju fucking NOVEMBER. ZZZzzzZzzzZZ. Orka. Där har du svaret!

Crusha på, tycker jag! Is there another way??

Men snart kommer du hit och det blir ju råbraaaa! :D

Svar: Hatar oktober november.
Ja men visst, jag tycker ju att det är ganska trevligt men det finns säkert dom som tycker att det är barnsligt eller något, vilket jag egentligen skiter i.

Alltså, jag åker imorgon. Vad hände?
Stjärnstrålar