Busgubbe

Skriver mer om gårdagens veterinärbesök sen men Stråla mår bra iaf. Hon står på boxvila nu så såret får vara stilla och rent, hon skulle få gå i hage ca 2 timmar per dag för att röra sig lite men idag hade jag inte möjlighet att släppa ut och in efter två timmar så hon fick vara ute medan jag mockade och fixade maten och sen gick vi en liten promenad istället. Hon ska inte promenera än men vi gick bara en liten sväng för cirkulationen och magens skull. 
Leffe fick följa med lös och han aktiverade sig själv ganska ordentligt på den korta biten, fram och tillbaka och hit och dit och galoppen funkar finfint utan matten på ryggen iaf
 
 Undrar om grannen funderar på varför han har hovspår över hela gården. Tur han är väldigt förtjust i hästarna. 
 
 
Annars är det rätt gott just nu. Och då blir jag lite tyst här också men nu jobbar jag några nätter så då kan jag nog producera något inlägg. 
1 kommentar
Therese

Så go han är bubben! ❤