Mysdag

Väldigt fin dag idag nöjd och glad hela dagen. Sov länge åkte till hästarna och red en sväng på Frej i skogen. Jättefin kille. Vi börjar få lite häng på det här nu. Man glömmer verkligen bort att man sitter på en 4 åring, han är så himla chill. Blir dock påmind när man måste vara med och styra hela tiden för att inte hamna i ett buskage, det har liksom ingen betydelse för en bäbis häst om det är en stig eller inte, man går bara dit näsan pekar, och den pekar åt alla vädersträck. 
 
Sötis 
 
Jag var iaf löjligt glad efter våran tur. 
 
 
Sen trodde jag att det skulle börja åska och regna, det är liksom vad som sagts och åskan mullrade i fjärran, så jag åkte hem och la mig i soffan. Men inget regn och ingen åska. Hm. Det hade dock behövt regna lite men om man önskar lite regn så blir det väl en syndaflod. 
 
Promenerat med Ebba och tittat på havet. Underbara sommar.
 
 
Även gjort en knäckig rabarberpaj som vart helt sjukt god. 
 
 
Live fat die yum
 
Imorgon blir det kurs med Stråla och vi ska plocka upp Lena efter vägen. Kul. 
1 kommentar
Ann

Han är så söt! Vad ör det för typ av bett?

Svar: Ja.Jag vet faktiskt inte, kan titta lite närmare på det. Han gillar det dock inte.
Stjärnstrålar