Men alltså

Jag hade en nästan perfekt helg, fast den började i sorg och slutade i panik. 
Var ju på kurs idag med Stråla och Lena och när jag kom hem la jag mig i soffan i några timmar och slappa sen åkte jag tillbaka till hästarna, pysslade om dom, myste och tog en längre promenad med Leffe och Frej. På hemvägen ringer chefen "hej, är du på väg till jobbet?" 
"nääääe"
"du ska jobba Nu"
"nääääe"
"jo"
"nääääe"
"jo,  dom väntar på dig"
Det var bara inse sitt misstag och packa sig iväg. Så pinsamt, fullständigt övertygad om att jag var ledig hela dagen. Och TUR att jag ändå hann med lite soffslapp så jag pallar vara vaken hela natten nu då.
Jösses 
Tack och lov var både chef och den som skulle avlösas väldigt vänlig och förstående. 
 
Kursen gick jättebra. Så roligt. Fick en massa beröm och fina ord och Anke ansåg att vi gjort stora framsteg. 
Den här gången åkte vi ju iväg och kunde även se några andra rida, det är alltid kul. 
Jag är hursom supernöjd och min häst är fantastisk.
 
Vet inte hur man delar instagram film via telefonen men jag kan bjuda på en galoppfattning så länge 
 
Det var jättekul iallafall och det här tänket verkar fungera väldigt bra för oss. 
0 kommentarer