Fegis

Urk. Jag har bara jobbat en timme och det känns redan jobbigt. Det börjar kännas skönt att det lackar mot semester. 
Ebba har fått sin tredje akupunktur behandling idag och nu kunde hon verkligen slappna av och njuta 
 
Har ridit Frej i skogen idag tillsammans med Leffe och Helena, det gick jättebra. Jag var lite spänd i början och han sprattlade lite smått men vi slappnade av ganska fort båda två. 
Sen tog hans soppa slut ganska fort också. Det är en fördel med unghästar, att man ganska fort får ur dom överskottsenergi. En fördel för fegisar som jag 
Fin kille 
Gårdagens lilla svängom på ridbanan gick ju också väldigt bra. Jag var lite spänd då med med tanke på hur han sprattlade, hoppade och gick an första dagen och att han inte är riden på ett tag så jag hade Therese som ledhjälp i början. Men det gick hur bra som helst. 
Nu klurar jag på om jag ska våga rida honom själv på torsdag. Imorgon tar vi en promenad och på onsdag blir det vila och sen jobbar jag dygnet runt hela helgen. 
Hm. 
1 kommentar
Therese

Klart du vågar,kom bara ihåg att slappna av så ska du se att det ordnar sig! Lycka till! :-)