Fång. Blä. Puh.

Nä det är nog bara inse att det är fång iaf. Jag vill ju så gärna att det inte ska vara det men bara för att hon blev bättre ganska omgående så betyder det inte att det inte var ett fånganfall. 
Men blä för hon behöver verkligen röra på sig.
Blä blä blä.
 
Hon har iallafall fått en liten sjukhage på dagarna för den mentala hälsan och för allt som utevistelse kan göra bättre. Iom att hon verkar smärtfri och så. 
 
Therese har varit här i helgen. Ingenting blev som tänkt direkt men tur att jag haft henne till hjälp ialla fall. Jag är helt slut ändå.
 
Igår var vi med Skorpan på barnridning för det hade jag ovat sedan länge. Det var lyckat och ganska trevligt, det är alltid så roligt med alla glada barn.
 
 Så förutom det och allt pyssel med Stråla så blev det tvunget med en tur till storheden för att köpa spån och så.
Sent på kvällen blev det en tur med Frej som fick se får och fick hjärtsnörp
 
Annars var han ganska seg och omoiverad och jag var trött och lite grining så inte bästa turen men han är en pärla ändå. Finkillen!
 
Idag red Therese honom en sväng och jag har cyklat, promenerat och sprungit brevid och framför 
Tyvärr var det fullständig bromsinvation i skogen trots blåst, jag vet inte om jag varit med om något värre det fullständigt fruktansvärt vidrigt. Kaos.
Där rider jag inte på ett bra tag kan jag säga. 
 
 
 
1 kommentar
Therese

Hur är det med Stråla idag? Hoppas helt oförändrat. Har du pratat med vet?