Onsdag

Sådär, nu har farbror Leif fått på sig brodd. Ska bli intressant att rida och se vad han tycker om saken. 
Kallt som fan blev det, -20 och även om jag fick upp värmen i garaget till nästan noll så var mina tår fullständiga isbitar efter 3 timmar. Aj aj aj. 
Såna dagar man hade önskat sig ett riktigt stall. Med värme och bra uppställning för hästarna. Annars saknar jag faktiskt inte det, konstigt ändå. 
Glömde ta nån bild på hästarna i solen men fönsterrutorna är vackra.
 
Tredje jobbnatten nu och den lilla godingen fortsätter förgylla livet 
Sova har det inte blivit mycket så nu är jag TRÖTT och har ont i nacken och huvud. Lär bli en slö helg. 
 
 
Det kanske är dumt att be om att få goda tankar och energier, om man nu ska tro på att det går att påverka universum genom energier och tankens kraft. Men det kan väl inte skada iallafall. 
Jag är på riktigt så jävla värd att få flyt nu. Faktiskt. Nu är det min tur. 
 
1 kommentar
Therese

Oja! Du är verkligen värd massor av flyt, tur, skratt och lycka. Jag håller tummarna att de förblir så!