Humor

Alltså, ha ha, vad rolig jag är, jag trodde att hjärnan skulle bli LUGN bara för att den inte är full av ångest. Det är ju som att jag aldrig har träffat mig förut. 
Muoahahaha, vilket skämt. 
Nej jösses då vad hjärnan snurrar på. Inte kan jag sova och nattpassen håller på att göra mig galen. Blä!
Nej det kommer bli mindre nattjobb framöver, även om jag inte har några som helst problem att vara vaken så blir jag knäpp i huvudet och speciellt som jag inte får sova nästan nånting alls. 
Och detta stillasittande, 9 timmar av sitta på röven, 2 timmar sitta i bilen, orkar med en kort promenad och sen spendera resten av dagen till att desperat försöka sova. Det är inte bara huvudet som blir knäppt, kroppen också, den behöver aktivitet. Förstås en stor del i sömnbristen också, både hjärna och kropp behöver mer aktivitet än att sitta, sitta och sitta. 
 
Gah!  
 
 
1 kommentar
Johanna

Jag som har ett stillasittande jobb vet hur dödande det är för både kropp & knopp!!!!Människan är inte gjord för att sitta på arslet!