Selfie

Alltså folk är ju dum i huvudet på riktigt
 
Massor med delningar och massor med gillande och hjärtan.
EXAKT vilket samhälle är det dom längtar tillbaka till? Det skulle jag vilja veta, EXAKT när var det oh så mycket bättre än nu?
EXAKT när har vi någonsin haft ett samhälle utan våld, rån och våldtäkter. När?!? 
 
Jävla idioter som inte tänker längre än näsan räcker. Satans jävla arslen som bara sprider rasistiskt skit utan att ens fundera lite före, utan en gnutta kunskap i hjärnan.
 
Ja, jag blev fruktansvärt arg, och frustrerad. Jag vill inte ha sån där skit i mitt fb flöde, jag vill inte ha "vänner" som delar sån dynga. Äckligt.
 
 
Annars har det varit en väldigt fin dag, sovmorgon-trött, slappat i soffan, skyfflat in 400 kg hö i höbodan-svettigt, ridit en tur med Stråla och sen myshäng på kvällen.
 
 
Å jag red så jäkla bra idag. Trots sadel och oskodda ridbyxor, lite regn så jag gled inte lika mycket men visst är det fint när man kan skylla på omständigheter fast det egentligen troligtvis inte har så himla mycket med saken att göra.
Stråla var superfin också, lite stel i början men rörde sig bra och mjukande tydligt efter lite snurrande runt träden i skogen som synes på bilden. Sen hade hon en massa härlig energi att jobba med också och hon jobbade riktigt bra, det var så roligt att rida. Två korta galopper också där jag lyckades relativt bra med att inte kasta mig framåt.
 
Mycket nöjd.
 
Vad jag har börjat ta en massa selfisar, som jag aldrig nånsin gjorde förut. 
 
0 kommentarer