Hoppsan

Jag råkade visst köpa en sadel åt Stråla, kunde inte låta bli när precis den som jag varit ute efter i flera år plötsligt dök upp begagnad till ett bra pris, fel färg men det får vara. Jag får testa den och om den funkar för oss båda så kan vi införskaffa rätt färg om ytterligare några år. 
Billig var den, kommer dock troligtvis kräva en koll och säkert omstoppning. 
 
Den här veckan har varit lite si och så med hästarna, Helena är borta på semester och jag har roat mig med annat samt haft superont i kroppen så det har bara blivit lite sporadiskt. 
Få se om det blir bättring i helgen eller om jag driver iväg igen.
 
Alltså dunjacka i augusti På riktigt. Dunjacka... I augusti...
1 kommentar
Johanna

Jag vill veta allt om Monikakursen.

Svar: Ja, tack för att du pushar lite, det blir alltid så himla överväldigande så jag får svårt att skriva om det.Tänkte dessutom att jag skulle få lite bilder och filmer som jag väntar på som kan jälpa illustera lite.
Men det kommer, hoppas jag.
Stjärnstrålar