Fin kvällstur

Blev en jättefin ridtur med Stråla på kvällen, hon kändes helt super, bara flöt fram. Pigg och glad. Och jag kunde rida också, kände mig stark och stabil. 
Provade be henne om samling, eller jag bara tänkte tanken så blev hon ungefär en halvmeter kortare och rund och jag blev så överraskad att jag tappade balansen helt. Ha ha.
Några galopper också och även där höll jag mig stabil. 
 
Min fina fina häst. Jag bara satt och fånflinade hela turen. 
 
Frej fick vara, tar ut honom i morgon, då ska Stråla få vila. Sen kommer Helena hem också, kanske jag får lite ridsällskap nån dag, whoop!
 
Det är så himla tråkigt att bli så här dålig emellanåt, man är ju van så nu mer vet jag ju vad jag måste göra men det är ändå tråkigt. Så mår man bättre precis lagom till det är dags att gå och jobba igen. Bra det ändå iaf, för jobbet är ändå extremt viktigt. 
Sen har jag ju inte på något vis haft en dålig helg, haft en mycket fin helg och det är ganska mysigt att ligga i soffan också när man kan tillåta sig själv att tycka att det är mysigt istället för att tänka på vad man borde göra. 
 
Har gjort en supergod hallonkaka också
 
0 kommentarer