Lite babbel

Det blev faktiskt en liten tur med hästarna idag och nu är det det ju dessutom ljust ända till jag åker iväg på nattjobb. Det är hur underbart som helst. Så nu kan jag sova utan att missa allt dagsljus och sovit har jag faktiskt också gjort idag. 
Nöjd. 
Sist jag jobbade natt blev det sova 6 timmar på tre dygn. 
Och så en roadtrip på det. Ja se så stollig man kan vara. Det gick bra ända till jag var nästan hemma igen. Speedad 
 
 
Öh, nå hästarna ja, skalade av lite hår och klättrade upp på Leffe och tog Stråla som handhäst. Leffe var kanske lite knackig men Stråla var pigg och rask. 
 
Imorse möttes jag av detta 
Det var helt iallafall.
Nå, ett varmare täcke åkte på för ännu är det för kallt (och för att inte tala om ostadigt) väder för en dålig kropp att vara nakenfis dygnet runt. 
 
Imorgon ska vi försöka jobba lite. Vad vi gör vet jag inte än men börja aktivera kroppen igen. 
 
Och så lugn man kan bli i själen av ett enda ord. Intressant. 
 
Fina lilla Doris växer, fortfarande bäbis men stor i kroppen. Ett riktigt charmtroll 
 
 
0 kommentarer