Onsdag

Ha ha, jag vart så jäkla nöjd när jag var och handlade, pantade flaskor för 90 kr och handlade för 90 kr 
Rätt skickligt faktiskt med tanke på att jag köpte både bananer på lösvikt samt lösgodis.
 
Tog med mig Leffe och Stråla och gick till ridbanan nu ikväll, tanken var att rida Stråla lite men hon var så spänd för att det tydligen var troll i skogen som vanligt utanför det lilla grindhålet. Mutter. 10 år senare och det spökar fortfarande där 99 gånger av 100.
 
Så vi körde bara från backen. Fin när jag fick hennes fokus. Verkade pigg och fräsch.
Trots att jag inte tror på något och har totalt sagt upp bekantskapen med det där som jag inte tror på pga förbannad så faller jag till att tacka.. nånting.. för att det ändå "bara" verkade vara magknip. Inte så bara och det kan ju bli åt helvete med det med men tacka... nånting... för att det verkar ha gått över iaf.
Kan hon bara få vara fräsch nu och må bra? 
 
Leffe var väldigt rolig, han ville förstås vara med och hängde oss i hasorna ungefär hela tiden
 

Extremt kass film men Leffe är bara för rolig. Träna två hästar på en gång är inga större problem 😁

Ett filmklipp publicerat av Linda Lidberg (@mayastrala) Sep 21, 2016 kl. 2:08 PDT

 
 Klicka.
Älskade gubbe, så roligt det kan vara att få vara med. Om jag gick framlänges så gick han efter och pillade på mig och ibland ställde han sig bara framför Stråla eller så hängde han bara på i alla svängar
 
 
 
0 kommentarer