Natt

Hm. Jag har visst tappat bloggeriet, känns lite konstigt då jag tidigare alltid haft ett behov av att skriva.
Är väl en kombo av att jag bara jobbar, är skitdålig i kroppen och allmänt åt helvete efter Rino.
 
Nattjobb just nu iaf, det dröjde så länge från det att jag gick min intro till jag nu skulle jobba själv så jag har varit rejält nervös, det är liksom någons liv som hänger på att jag har koll på vad jag gör.
Vi hade en utbildningsdag tidigare idag gällande delar av arbetsuppgifterna här och så gjorde vi ett prov som jag nailade, prickfritt. 
Nu när jag väl är här och det verkar lugnt så känns det bra, bara jag får lite rutin kommer det att gå som en dans även med nätter som är oroliga. 
 
Trött dock. Låååång jobbvecka, jobbhelg och så utbildningsdag på det så känner jag mig lite luddig i huvudet nu.
 
 
Fin höstpromenad tidigare idag tillsammans med pigg (och väldigt väldigt skendräktig Ebba) 
0 kommentarer