Fredag

Det är nu nästan 2 veckor sen jag fick nog av att vara fet. På riktigt. Jag har såklart vetat vad jag borde göra och gjort halvhjärtade försök men så pang bom bara så var det nog. Det som är intressant är hur jäkla lätt det är när man verkligen bestämt sig, det som annars är så sjukt svårt. Idag är första gången jag haft lite cravings, tror det var för att jag var väldigt aktiv igår och åt för lite, vaknade i natt av att magen mullrande och jag började fantisera om rostat bröd. Men när det väl gäller har jag hållit mig bra idag. 
Jag räknar kalorier med hjälp av en app vilket är det som funkat bäst förut. 
Jag kastade dock ut vågen då den har hakat upp sig så jag har ingen aning om ifall det går åt rätt håll eller inte. Jag får väl märka det när jag får på mig mina kläder igen kanske. 
 
Finhästen. 
 
Idag visade sig solen, underbart, nu har den jobbigaste tiden börjat, november är en vidrig månad, i december har vi iaf julen som lyser upp lite och januari februari har vi förhoppningsvis snö, men november är SÅ tung.
 
4 kommentarer
Johanna

Hejja

Therese

Precis så var det för mig också, helt plötsligt bara nu får det vara nog.
När man väl har kommit till den insikten brukar det gå lättare att få det gjort och lyckas bra.
Nu har jag gått ner 20kg på ca 5 månader.
Jag rör ju på mig på jobbet väldigt mycket, det har verkligen hjälp.
Hoppas det ska gå bra för dig också.
Lycka till! :D

Svar: Det är ju kanon!
Stjärnstrålar

Tiger

Hatar också intensivt månaden November, så vidrig och hemsk. Bara snön kunde komma så blir allt bättre, torrare, ljusare, varmare.

Heja dig! Att vilja må bättre. Känner att jag är där i tankarna med, men tar inte tag. Du inspirerar.

kramar

Svar: Ja precis, snö och riktig vinter så blir alt bättre, mörkret suger verkligen ut allt.
Kram
Stjärnstrålar

ullis

Hejja hejja hejja!!