Söndag

Vilken vidunderligt vacker dag det har varit, jag har spenderat den på jobbet, tacksam över att jag ofta kommer ut i luften i mitt jobb. Tillsammans med favoritkollegan har det varit en superhelg.
Otroligt vacker promenadsträcka från min arbetsplats in till själva Boden. 
 
Annars idag har jag gymmat och märker att jag blir starkare och får bättre kondis, snart dags att träffa PT:n för utökning av träningsprogrammet. Ätit tårta, farsdag, och målat. Helena har haft hand om hästarna. 
Nu blir det väldigt intensivt med jobb fram till Stockholmresan och massor som måste fixas för djuren innan jag åker. Alltid ett himla roddande att åka bort men jag har ju verkligen världens guldklimp till medryttare som fixar. Fy satan vad hon är bra!
Måste hitta på något bra åt henne som tack för hästpassningen.
0 kommentarer