Mr Doctor

Jag vet att det är otroligt drygt att vara kryptisk i bloggen, jag brukar själv inte gilla sånt men jag måste få det UR mig. Igår fick jag iaf berätta lite för Ulrica så jag har fått prata av mig lite iaf, ska försöka låta bli att vara kryptisk.Men det är gah! och en lång vecka till nästa onsdag.
 
Var och såg Dr Strange igår, i 3D minsann, ha ha, jag är nog sist i hela världen men alltså rackarns vilken käck uppfinning. 
Bra film också och det såg lovande ut med uppföljning.
Det var fantastiskt fint att få komma ut och lufta sig lite utanför det gamla vanliga mönstret och att surra med Ullis. 
 
Idag är 3:e dagen Stråla vilar och jag har ångest. Men det är inte bara för min egen skull hon vilar, det är ändå ingen idé att gå ut med broddar på stenhård backe. Funderade på om jag borde dra henne till ridhus eller till andra ändan av byn där jag hittade lite relativt mjuka stigar. Men jag orkar faktiskt inte. Så hon får vila. Kanske det kommer lite snö i slutet av veckan.
Det är faktiskt otroligt facinerande att hela landet har snö och vi har ingenting. Här i byn har vi absolut ingenting, i stan är det iaf ett litet pyttelager med vitt. 
 
Jag och Ebba har varit ut och luffat i skogen en lång stund och annars har jag inte gjort nånting i dag, såg Zootropolis och slog på en till film men somnade direkt. 
Mockat och pussat på Stråla.
 
Vad som händer i resten av världen orkar jag inte heller med. Jag orkar inte ens med mina egna tankar så eländet som händer runt i kring är bara övermäktigt.
Men det är väl verkligen inte läge att fega nu iaf, passa på att leva och göra det man tycker om medans vi alls någon värld att leva i.
3 kommentarer
Tiger

Men var hur kryptisk du vill, vi får ju veta tids nog, hihi!

Benedict gjorde ett bra jobb som Doctor Strange. Personligen är jag duktigt less på Marvels superhjältefilmer (undantaget Iron Man! Älskar superegot Tony Stark) men ville såklart stödja my man. ;)

Så härligt med biokväll och prat med vän. :) Kramar

Svar: Ja vi får väls e hur det blir med den saken..Å jag gillar dom flesta marvel förutom Iron Man =)

Kram
Stjärnstrålar

Linnea

Åh, ännu mer nyfiken! :D
Inte behöver du ursäkta dig, du skriver ju vad du vill i din blogg! Det är väl bra för oss läsare att kanske ha nått spännande att se fram emot att läsa 😁
Kul med bio och ha inte dåligt samvete för Stråla, hon har ju trots allt möjlighet att röra sig fritt dygnet runt även om du inte motionerar henne.

Svar: Kanske ja =P
Kan inte låta bli, jag vet ju att hon mår bäst av att röra sig men å andra sidan inte på vilket underlag som helst så.
Stjärnstrålar

Therese

Jag tror minsan att Linda är lite kär eller iaf intresserad av någon!? 😄
Är det så, är ju det jättekul!
Det förtjänar du! 👍😊

Svar: Vi får väl se.
Stjärnstrålar