Men blah

Alltså. Jag har en profil på happypancace och herregud så mycket nötter det finns. Jag orkar aldrig "leta" något seriöst, om det någon gång råkar vara nån som skriver något vettigt så svarar jag men det är EXTREMT sällan och leder aldrig till nånting. Eftersom det finns så många nötter så har jag efter ett antal år av on off internetdejtande blivit ganska blah.
Hur som så har jag nu 2 stycken som bara inte ger sig. Dom har skrivit 7 respektive 8 meddelanden utan att få svar, den som har skrivit 8 har även skickat 7 flörtar och båda två är in på min profil minst en gång per dag.
Eftersom att jag är så blah och till och med lite road av detta så loggar jag nu in varje dag för att se hur länge dom ids hålla på. Funderar lite över hur få hjärnceller man har när man inte ger sig. 
Tjat är bland det absolut värsta jag vet, tjat och klängighet. LÅT MIG VARA! 
Otroligt obehagligt betende men intressant som studie.
 
0 kommentarer