Kontroll

Usch och blä. Rövhatt!!!
 
Jag har lyckats få tiden att gå iaf genom att planera inför Stockholm, vanligtvis brukar jag inte vara så mycket för att planera men den här gången vill jag ha lite koll, det var så mycket vi ville göra att jag känner att vi inte får missa något för att vi bara irrar runt och inte har koll på vart saker ligger eller öppettider, så det har jag tagit reda på, strikt schema blir det. Nej då, bara lite löst planerat, man ska inte bara stressa runt heller.
Sen kommer jag att ha två dagar för mig själv där då Therese åker hem på tisdag kväll och jag åker på fredag morgon. Då är min plan att jag ska göra ingenting. Försöka iaf. Passa på när jag är på bortaplan och inte har några fler måsten än att klappa Joe liksom. Ska träffa min kusin en sväng också på onsdagen men annars ska jag försöka chilla.
Jag är konstigt nog lite nervös över att bli själv, mycket konstigt då jag är väldigt van att vara själv och jag har rest en del själv också. Kanske det är ångesten jag är rädd för, svårare att hantera utan mina egna djur och utan att kunna gömma sig på jobbet. Jag gillar inte ens att vara ledig hemma nu. För mycket tid för tankarna.
Sen är jag nojjig över att något kommer att hända hemma när jag är borta. En hel vecka liksom.
Kanske jag känner ett behov att att planera för att iaf ha kontroll på nånting som händer i mitt liv? 
 
2 kommentarer
Therese

Det är jättebra att har kollat upp öppettider och vart allt ligger.
Men dit strikta schema skrämmer mig ;)
Närå.

Ann

Och så finns alltid mitt Netflixkonto ;)