Depressivt läge

Jag har helt tappat sugen efter Rino, jag har ingen lust med nånting gällande hästarna egentligen. Jo krama dom. Gosa och pussa mular men sen, nej. Ingen lust. Dom får ändå det ska ha förstås men det är bara för att jag alltid ger dom allt jag kan. 
Allting går ju bara åt helvete. Med allt. Hela tiden. 
Jag vet inte, jag har inte lust med nånting öht.
Helst av allt vill jag bara jobba. Dygnet runt. Alternativt kludda i mina målarbäcker med ljudbok i öronen. 
Det mesta är bara blah. Det kändes som att det var på väg att tändas ett litet ljus men det blåstes ut lika fort. 
Som om nånting i mitt liv skulle gå fint. HA!
Ser iaf fram Stockholmsveckan i slutet av månaden. Kanske kan bli ett litet avbrott i mörkret.
 
Mule
4 kommentarer
Therese

Jag är rätt säker på att lusten för hästarna kommer.
Du har ju fortfarande sorg efter Rino, då är det ju inte ovanligt att man tappar intresset och lusten.
Ge det tid så ska du se att det kommer. <3
Åh jag lägntar också tills vi ska till Stockholm, vad kul vi ska ha!! :D
Har du bokat din hembiljett än? ;)

Svar: Jag klarar knappt ens av att tänka på Rino.
Ja det ser jag väldigt fram emot men hemresa har jag inte bokat. Jag tror jag stannar där, kanske vore bra...
Stjärnstrålar

Tiger

Strumps, det är helt OK att känna så.
Helt ok.
Det är mörkt och jävligt och saker händer som tynger. Gör det du har lust med; färglägg din målarbok och lyssna på dina ljudböcker. Ligg under en filt. Mys med djuren. Hästarna klarar sig fint.
Vänta ut det och försök acceptera att det är som det är. Så kommer en ny dag, och en ny dag, och en ny dag.
Kramar.

Svar: Och en ny dag med skit.Men ja. Tack fina du. Kram!!
Stjärnstrålar

Linnea

As she said👆🏼
Låt det ta tid och gör bara det du har lust med. Det finns ingen anledning att stressa fram och forcera. Stor kram!

Svar: Kram!!
Stjärnstrålar

Ullis

Denna årstid är det ju inte direkt lätt heller. Varje motgång känns gånger flera.

Vill du gå på bio och se "Doctor Strange" med mig nån kväll? De pratar så gott om den på jobbet och den enda jag kan tänka mig att uppskatta den lika mkt som jag, är du :) Dessutom är vi ju aldrig på bio.. kan vi gott behöva..

Kram!

Svar: Nej, jag blir alltid depressiv den här tiden, varje år. Men nu har det varit lite väl mycket motgångar i lite väl många år.
Ja väldigt gärna, låter supermysigt.

Kram"
Stjärnstrålar