Far åt helvete

Nä nu var jag visst för glad, hade för många förhoppningar, det var för bra förstås. Det går ju inte för sig. 
Så då tar vi en till tappsko och krossade planer och önskningar och en jävla oro över att Stråla har ont, ledinflammationer igen,  två tappskor så nära inpå varann bådar inte gott. 
För att inte tala om hur skruttig Rino är nu, inte fick han vara så där fräsch, vad fan trodde jag egentligen. 

Nej far åt helvete vad less jag blir. 


Inte fan passade sadeln oss heller så den är till salu om nån vill ha en jäkligt snygg sadel riden i typ 6 gånger. 
1 kommentar
Chessikatt

Låter inte kul alls... Väldigt snygg sadel, synd att den inte passade! Har spanat lite på den hos Taur. Hur är den i bommen, rak eller svängd?

Svar: Ja den är jättefin. Min häst är ganska rak och kort i ryggen plus jäkligt bred, dom på taur rekommenderade den till henne men den passar tyvärr inte riktigt mig.
Stjärnstrålar