Onsdag

Körde Therese till bussen vid 12 och sen har jag bara promenerat med Ebba och sovit. Halsen gör ont på en nivå precis under halsfluss. Jävligt ond alltså. 
Så gör det väldigt ont att andas också. 
Rösten har försvunnit helt, lite svårt att kommunicera med Ebba. Eller med nån egentligen men lilla tant hör inte riktigt så bra när jag viskar åt henne.
Smak och lukt har försvunnit helt. Jag HATAR verkligen det. Inte pga täpt näsa, är inte ens täpt i näsan, det brukar bara bli så när jag är sjuk. Vansinnigt tråkigt. 

Nej usch, jag känner mig bitter. Har inte träffat Therese sen i september och så blir jag toksjuk. När jag redan varit toksjuk hur mycket som helst. Skit och skräp.

1 kommentar
Therese

Verkligen trist att du blev så sjuk, men det är sånt som händer.
Men förstår att det är frustrerande.
Vi får ses snart igen och göra det vi inte orkade nu.
Krya nu på dig!
Kram!