Måndag

Idag var det dags att klättra upp på Stråla igen. Efter kramar och gos gav vi oss iväg, promenerade först en stund innan jag klättrade upp. 
Lite besviken dock för det kändes inte riktigt bra. 
I veckan ska hon få både massage och akupunktur samt nya fötter och jag hoppas att det ska hjälpa henne på traven. 
Skrittade i skogen en sväng, det var isigt (väldigt halt trots brodd) och knöligt så det kan ju ha med saken att göra. Jobbade henne i skritten med att öka minska skritten, fösöka samla lite lite men det gick dåligt, skänkelvikning och öppna och hon gör det men det känns inte så bra som det hade hoppats. 
Nå massage imorgon till att börja med. 
 
Fintösen
 
Jag kändes nog inte heller så bra, själv kände jag mig som att jag inte ridit på nått år så hur Stråla kände det med en stel och eländig klumå uppepå kan man ju tänka sig.
1 kommentar
Lena

Ja underlaget är verkligen skitdåligt, varken jag eller pållarna tar oss fram utan att gå och spänna sig och få ont...
Härligt iaf att du är frisk och att Rinos sår läker så fint !Yoga imorron?

Svar: Frisk och frisk...Ingen yoga för mig idag, jag jobbar.
Stjärnstrålar