Fredag

Ibland är jag bara så korkad. Rinon var jättesjåpig med sitt ben igår, knappt så jag fick titta på det ens och så har han inte varit på ett tag, det har varit väldigt lungt, när jag sen satte på bandaget så blev han halt. Oj oj så pynklig han blev. 
Jag har grubblat en del på det där men lite frisk luft i skogen gjorde tydligen susen för då slog det mig att han säkert är mycket känsligare nu igen när svallköttet är borta, svallköttet har ju inga nerver och man kan skära i det utan att det känns, så det har liksom varit helt okänsligt, men nu när det bara är frisk vävnad så är det såklart ömt och väldigt känsligt igen. 
Sen kan jag nog tycka att han är lite VÄL sjåpig ändå, han litar verkligen inte på att jag inte ska göra honom illa. 
Snart läkt, bara kämpa på. 
 
Tror att min elaka förkylning också börjar vara på upploppet, jag fick dock inte jobba i helgen så lönen blir inte rolig den här månaden. Hur ska jag ens ha råd att leva? Jag tror jag ska grina en skvätt. Fy fan. 
Nej, nu ska jag inte gräva ner mig igen.
Hanmar lätt i att tankarna drar iväg när jag sitter och skriver. Jag ÄR inte så neggo hela tiden. Jag LOVAR. Oftast klarar jag av att inte tänka på all skit men när jag sitter och skriver så trillar det ut. 
 
Ganska skönt att det blev minusgrader igen, promenadmöjligheterna blev så mycket bättre
 
1 kommentar
Therese

Men så skönt att din förkylning börjar ge sig, äntligen.
Min är förhoppningsvis också på sista versen, har lite ont i halsen och känner mig slut i kroppen.

Fantastisk vad fint Rinos sår är nu.
Så skönt! :)