En fredag

För att hjälpa Rinon med läkning och med att resten av kroppen inte ska krasha så har han fått några behandlingar av Andrea på Balans TCM hästakupunkur.
https://www.facebook.com/balanstcmhast/?fref=ts
Hon brukar även behandla Stråla.
Idag var det lymfmassage på schemat.
Rino gillar verkligen Andrea, hon är så himla fin med djuren och så mild i sitt sätt, för att inte tala om att hon gör så trevliga saker. Så Rinon är kär.
 
 
 
 
Huvudet mot henne hela tiden, det har jag aldrig upplevt honom göra med nån under min tid med honom.
 
Gått en promenad med lite bryt och sen sansat. Inte mindre än 3 rullningar mitt på vägen hann han med och var på väg att lägga sig ungefär 10 gånger men ångrade sig.
 
Blev även en ridtur med Stråla som var väldigt trött idag och jag hade ont  magen så det var inte våran bästa tur men rätt mysig ändå. Fintösen. 
Det var ju NÄSTA fredag hon skulle få kiro, inte den här, jag är så snurrig. Jag längtar iaf. 
0 kommentarer