Semester!

Efter en väldigt fin jobbvecka, avslutad med en väldigt fin jobbhelg tillsammans med min favorit kollega och en massa intressanta samtal, en människa som jag önskar jag hade i mitt liv inte bara på arbetet, så är det nu SEMESTER!
Och jag känner mig lugn, nåja relativt, inte alls så där tokstressad och fulltändigt utmattad som förra semesterveckan.
12 dagar ledigt känns faktiskt som en evighet, blev lite sur på Ivan som kläckte ur sig att "det går fort, det är snart över" inte vad jag behövde höra tack så mycket. Stiga upp tidigt imorgon för hovslagaren kommer kl 8.
 
 
2 kommentarer
Tiger

12 dagar är ju eoner av tid! Tänk allt kul som kan få göras!
Jobbar man och har sitt livspussel är fritiden högt uppskattad och prissatt! Inte så kul att bara ha fritid, så att säga. Alla vi som prövat det någon gång under livet håller med. Eller, i vart fall 99%, skulle jag tro! ;)

Personer man klickar med ftw! Det är som att man vibrerar på samma frekvens.
Njut av semestern och är jätteglad att du fick varva ner före den! :)

Svar: Ja faktiskt. Nej bara fritid är verkligen inte kul, bara stress. Lagom är bäst liksom =)
Stjärnstrålar

Karoline

Vad glad jag blev att läsa detta, skönt att du känner dig mindre stressad så du kan få njuta lite nu på semestern :)
Fantastiska bilder <3

Svar: Tack =)
Stjärnstrålar