Måndag

Mycket positivt med Rinon idag, kändes lite tröstlöst där ett tag faktiskt då vänster bak såg ut som skit och så hälta på vänster fram dessutom. Idag ser bakbenet fint ut för första gången på mycket länge, 6 dagar efter hovfix. Ingen synlig hälta och pigg och glad häst. 
Imorgon ska han få akupunktur, jag försöker massera honom så gott jag kan, kyler ben och hovar och har på magneter han ska även få en liten metacam kur. Nu jävlar får han lov att bli bra!
 
Promenerade i skogen idag och plopp så låg han och rullade i sanden 😂 han är som rolig.
 
Stråla har varit ut med Helena idag och tränat kondisen igår fick hon en liten sväng med cykeln, mest skritt, lite trav.
 
Igår kväll på jobbet ballade min kropp ur totalt, det var tur att det var just det jobbet och att det enda som stod på agendan var en lugn hemmakväll. Helvete så dålig, imorse var det något bättre men runt 10 blev det dåligt igen och jäkligt nära att jag var tvungen åka hem men en halvtimme i soffan och en näve piller så klarade jag även det arbetspasset.
Oj så skönt det ska bli med semester nästa vecka. 
2 kommentarer
Therese

Härligt att det går åt rätt håll för Rinokillen! :)
Hoppas det fortsätter så! :D

Karoline

Jobbigt att kroppen inte orkade med :(
Vad är det för extra ställe du jobbar på? Är det inom samma?

Svar: Ja den är sån tyvärr.
Det är samma företag och samma yrke, personlig assistent, bara en annan person än min ordinarie =)
Stjärnstrålar