Hoppelihopp

Födelsedagsblomstrena var goda hälsar Stråla
 
Stråla spenderade sin födelsedag med att hoppa i skogen med Helena, jag var med och byggde hinder och var redo för flygande pinnar men hon hoppade så jävla fint. Duktig tös! Riktigt taggad. Sista vändan var hon nog lite trött i benen för då flög sista hindret och hon bjöd inte riktigt lika bra. Hon fick avsluta med att hoppa ett mini kryss bara för att avsluta fint.
Sen gick vi ner till hamnen och badade jag och Stråla, riktigt skönt i värmen.
 
Vilken fantastisk försmak av sommaren vi har fått, nu utlovas lite svalare väder och jag, klagar INTE på finvädret, kommer att må lite bättre. Värme är bara inte riktigt min grej, jag vill ha sol men svalt och lite bris om jag får beställa men allt annat än regn är kalastoppen! 
 
Seriöst ge mig!
http://www.svenskfast.se/gard/norrbotten/pitea/blasmark/tallbacken-22/132834#bilder
Huset är helt perfekt stort, 48kvm och ladugården är underbar!! För att inte tala om marken runt huset, perfekt som hage. Alltså. Ge mig.
 
I motsats till ge mig så var nog det här bland det fulaste inredningar jag sett.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-hogsbole-pitea-kommun-smaskarsuddsvagen-125-9310535
 
Nu händer det grejer på jobbet, spännande, äntligen blev det lite fart på sjukvården. 
I helgen vankas fin och mysig jobbehlg på mitt extraställe och sen är det bara 5 arbetsdagar innan lite semester. En vecka semester, en vecka jobb och sen 12 dagar semester igen.
Det blir fint det.
 
 
 
3 kommentarer
Ullis

SJUKT fin gård!! ALLT var ju fasiken perfekt! (och färdigt planerat för surströmmings-görande haha!)

Svar: Eller hur!!
Stjärnstrålar

Tiger

Jättefin tkr jag meeed! :D Å TVÅ hus! Då kan vi ju bo i var sitt, du med hästar, katt å hund, och jag med höns, katt å hund! ;P
Men, Blåsmark? Hm...

Svar: Jamen perfekt!! Pax för det lilla huset. Blåsmark är ju nästan granne med Linnea oh väldigt granne med Lars-Olov Lundberg. Fantastiskt ju. =)
Stjärnstrålar

Karoline

Grattis till Stråla!

Tjo hooo då skönt att det händer lite på jobbet, hoppas att allt blir till det bättre snart :D

Svar: Ja verkligen, tror det.
Stjärnstrålar